Remarketing Google Analytics segítségével

Szerző: Dátum: aug 3, 2012 Kategória: Google Analytics

Múlt héten érkezett a bejelentés, hogy hamarosan egyszerűsödik a remarketing listák kezelése AdWordsben azoknak, akik (ajánlott módon) a Google Analytics szolgáltatásait is igénybe veszik a hirdetett oldalon és megfelelően össze van kapcsolva a két fiók. Nézzük meg, pontosan mit is jelent ez, milyen módosítások szükségesek a weboldalon és milyen lehetőségeket rejt ez a régi-új célzás. […]

+1 gombok a Display Hálózaton

Szerző: Dátum: okt 12, 2011 Kategória: Google AdWords

A +1 gomb, amit kezdetben sokak csak a Google “like” gombjaként említettek, további helyekre férkőzik be webes tevékenységeink közé. Mostantól a Display Hálózaton megjelenő hirdetések mellett is megjelenhetnek a +1 gombok valamint azon emberek listája, akik ismerőseink közül már “pluszegyezték” a hirdetést.

Display kampányoptimalizáló és tartalmi célzó eszköz

Szerző: Dátum: okt 12, 2010 Kategória: Google AdWords

Két új eszközt jelentett be az angol AdWords blog, mindkettő a hatékonyabb Display kampányok kezelését és optimalizálását hivatott elősegíteni. A Display kampányoptimalizáló és a (végső fordításban talán majd jobban hangzó) kontextus szerinti célzó eszköz jelenleg még csak néhány hirdető számára érhető el, de remélhetőleg hamarosan mindannyian elkezdhetünk megismerkedni vele.

ActionScript 3 használata Flash bannereknél AdWordsben

Szerző: Dátum: júl 16, 2010 Kategória: Google AdWords

Nem kapott túl nagy publicitást, de talán sokak számára fontos információ lehet, hogy mostantól feltölthetünk ActionScript 3-al készült Flash bannereket is az AdWords felületén. Köszönjük Madarász Mártinak az infót!

Google Display Hálózat: a tartalmi hálózat új neve

Szerző: Dátum: jún 21, 2010 Kategória: Google AdWords

Új nevet kapott az eddig Google Tartalmi Hálózatként ismert hirdetési lehetőség: Google Display Hálózat. Az új név kevésbé sikeredett magyarra, mint az előző, viszont a display elnevezést használják világszerte, minden nyelven.