Fiók szintű kampányelhelyezési kizárások

Szerző: Dátum: feb 10, 2012 Kategória: Google AdWords

Szemfülesek már észrevették egy ideje, de csak most érkezett a hivatalos bejelentés: már nem csak kulcsszavakat tudunk fiók szinten kizárási listákba szervezni a keresőhirdetésekhez, hanem kizáró elhelyezéseket is hasonló listákba szervezhetünk.

AdWords egyszerű kampány tervezési segédlet

Szerző: Dátum: júl 26, 2011 Kategória: Google AdWords

Kisebb kampányok tervezésénél is hasznos segédeszköz az AdWords Szerkesztő (AdWords Editor), azonban kezdők számára talán túl nagy falat első nekifutásra és ami még fontosabb, nem vezeti szerintem kellőképpen a szűz kezet egy kampány létrehozásának lépésein. Összeállítottam egy Google táblázatot, amelynek segítségével azoknak szeretnék segíteni, akik alapvetően kezdő szinten, akár csak most kezdenek ismerkedni a rendszerrel […]

Hogyan hirdessünk, vagy éppen hogyan ne

Szerző: Dátum: aug 25, 2010 Kategória: Google AdWords

Többször hallottam már a kérdést: hogyan hirdessünk AdWordsben. Néha egyszerűbb bemutatni, hogyan ne. Pontosabban hogyan nem javasolt, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy nem vezet jóhoz. Nem akarok Ádámtól-Évától elindulni, inkább csak rámutatni néhány lehetséges problémára egy konkrét esetben. Szerelőt kerestem egy franciaágyhoz…

Intelligens CPC – más úton a konverzió optimalizálás felé

Szerző: Dátum: aug 17, 2010 Kategória: Google AdWords

Új ajánlattételi lehetőség jelent meg az AdWords felületén, amellyel automatizáltabban tehetjük meg az egy kattintásra vonatkozó ajánlatunkat (CPC – Cost Per Click) az általunk használt kulcsszavakra. Az ún. Intelligens CPC ajánlattétel sok tekintetben emlékeztet a konverzió optimalizálóra, azonban annál lazább kritériumokkal dolgozik, és más szemszögből közelíti meg a megtérülés (ROI) optimalizálását, finomhangolását.

Átkattintási arány vs. konverziók

Szerző: Dátum: jún 18, 2010 Kategória: Google AdWords

Nem győzöm hangsúlyozni a konverziókövetés fontosságát úgy az AdWords-ben, mint a webanalítikai rendszerekben. Sajnos nem minden területen lehet megfelelően alkalmazni, mert ha például egy szolgáltatást hirdetünk, ahol jellemzően telefon jelentkeznek be és keresnek fel minket személyesen, akkor nehéz döntés, hogy vajon el lehet-e tüntetni a telefonszámot a weboldalról, hogy ezzel is egy kapcsolat űrlap kitöltésére ösztönözzük a […]