Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 2.

Szerző: Dátum: nov 7, 2011 Kategória: Google AdWords

Legutóbb megnéztünk néhány konverziókkal kapcsolatos alapfogalmat, most szeretnék körbejárni két további témakört. Nézzük meg, egyáltalán mit is takarhat a konverzióoptimalizálás fogalma, illetve felveszünk szótárunkba egy újabb három betűs mozaik szót: CPA.

Konverzióoptimalizálás: alapfogalmak 1.

Szerző: Dátum: okt 26, 2011 Kategória: Google AdWords

A célok meghatározása alapvető fontosságú, amikor egy weboldalt üzemeltetünk és még inkább, ha ezt a weboldalt hirdetésekkel próbáljuk ismertebbé tenni, növelni forgalmát és az általa termelt bevételt. A konverziók segítségével egy olyan mérőszámot vezethetünk be kampányaink során, amivel számolni tudjuk, hányan teljesítették a kitűzött célt vagy célokat. Ezen keresztül pedig már kalkulálhatóvá válik egy még […]

Új hirdetésrotáció: Optimalizálás konverziókhoz

Szerző: Dátum: feb 24, 2011 Kategória: Google AdWords

Több olyan fejlesztés is történt az elmúlt év során az AdWords rendszerében, amely a konverzió alapú gondolkodás és működtetés irányába viszi (vagy viheti) a hirdetőket. A legújabb ilyen fejlesztés egy újfajta hirdetésrotáció, amely nem az átkattintási arány alapján dönti el, melyik hirdetés jelenjen meg inkább, hanem a konverziók alapján.

Különbségek AdWords és Analytics adatok között: miért is?

Szerző: Dátum: jan 7, 2011 Kategória: Google AdWords, Google Analytics

Visszatérő kérdés több helyen, hogy amikor összevetjük az AdWords és az Analytics adatait, eltérő eredményeket látunk, ami miatt nem tudjuk, kinek is higgyünk hirtelen. Nézzünk meg néhány magyarázatot az ilyen “anomáliákra”.

Átkattintási arány vs. konverziók

Szerző: Dátum: jún 18, 2010 Kategória: Google AdWords

Nem győzöm hangsúlyozni a konverziókövetés fontosságát úgy az AdWords-ben, mint a webanalítikai rendszerekben. Sajnos nem minden területen lehet megfelelően alkalmazni, mert ha például egy szolgáltatást hirdetünk, ahol jellemzően telefon jelentkeznek be és keresnek fel minket személyesen, akkor nehéz döntés, hogy vajon el lehet-e tüntetni a telefonszámot a weboldalról, hogy ezzel is egy kapcsolat űrlap kitöltésére ösztönözzük a […]