Hirdetéskiegészítések… ha Amerikában lennénk

Szerző: Dátum: nov 25, 2009 Kategória: Google AdWords

Egyre több ún. hirdetéskiegészítés jelenik meg a magyar hirdetők számára. A térképes megjelenés és a hirdetések webhelylinkjein túl azonban van egy fontos Google eszköz, ami jelenleg csak az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban érhető el: Google Merchant Center, magyar fordításban esetleg Google Kereskedelmi Központ.

Nagy valószínűséggel komoly hatása volna a magyar árösszehasonlító oldalakra, ha bevezetnék. Egyelőre nem tartom ezt valószínűnek. Viszont fel lehetne tölteni a termékeinket és akkor bizony ilyen kiemeléseket is láthatnánk a hirdetéseinkhez kiegészítéseként:

Google AdWords: Termékek a hirdetésekben

Google AdWords: Termékek a hirdetésekben

Ennél célzottabb módon a látogatókat a keresőből az általuk keresett termék oldalára vinni már szerintem nem nagyon lehet 🙂

1 Hozzászólás

  1. Google Instant: ami változik és ami nem | DuracellTomi Google AdWords blogja
    2010. szeptember 9. csütörtök

    […] fogadnak elsődlegesen (vagyis a többség). Általában bánatosan konstatálom bizonyos Google szolgáltatások honosításának hiányát, most azonban jól is jöhet a megnyert idő: úgy láthatjuk meg az első tapasztalatokat, […]

Szóljon hozzá!