Reggeli AdWords finomítás: módosult dátumtartomány lista

Szerző: Dátum: Júl 29, 2009 Kategória: Google AdWords

Vajon minden reggelre jut valami apróság az új AdWords kezelőfelületen? Most éppen megváltozott a dátumtartomány beállításához használható menü kinézete.

Tegnap írtam róla, hogy (újra) megjelent a keresőmező a Kulcsszavak fülön. Mára ez már ékes magyarsággal jelenik meg és nem csak a Kulcsszavak fülön, hanem minden kampány kezeléshez tartozó fülön. Ma reggel pedig újabb finomságra lettem figyelmes: átalakult a dátumtartomány beállításához használható menü:

Új kezelőfelület: módosult a dátumtartomány mező

Módosult a dátumtartomány mező

Az eddig megjelenő menüben minden sornál kiírta a rendszer, hogy pontosan milyen naptári napokat is jelent az adott tartomány kiválasztása. Ezt most kivették, talán mindenki tudja milyen hónap van éppen, vagy hogy melyik nap volt tegnap 🙂 Kicsit zöldebb, kicsit kompaktabb.

Nekem mondjuk nem volt bajom az előzővel sem, de hát üsse kavics, ezzel is lehet dolgozni 🙂

1 Hozzászólás

  1. Már nem béta az új AdWords kezelőfelület + ajánlatszimulátor | DuracellTomi Google blogja
    2009. július 31. péntek

    […] napokban írtam már róla, hogy néhány ráncfelvarrást még végeztek a felületen, de hivatalosan is úgy döntöttek, hogy annyit használták és tesztelték már a hirdetők az […]

Szóljon hozzá!