Az online marketinges polihisztor

Szerző: Dátum: ápr 8, 2014 Kategória: Google Analytics

Talán kevesen tudják, hogy én programozóként kezdtem a pályafutásom. Szoftvertechnológiát hallgattam főiskolán, nem is gondoltam volna, hogy 10 évvel később azzal fogok foglalkozni, amivel most éppen tevékenykedem. Ezzel mondjuk valószínűleg nem vagyok egyedül Tegye fel a kezét, aki Google Analyticssel foglalkozik és nem kellett még HTML kódot értelmeznie, esetleg JavaScript sorokat bogarásznia? Amikor egyre jobban […]

A kampány változók nem belső kampányokhoz valók

Szerző: Dátum: márc 23, 2014 Kategória: Google Analytics

A mostani bejegyzést egy Twitter szösszenet ihlette, amihez hirtelen és akaratlanul kapcsolódott egy másik, aztán visszatért egy harmadik alkalommal. A most hirtelen példaként felhozott Extreme Digital és Origo oldalakon kívül sajnos még mindig nagyon sokan vannak olyanok, akik komoly hibával dolgoznak weboldalukon, pontosabban annak mérésében. Amikor a magyar internet ilyen nagy szereplői követnek el ilyen […]

Egyszerre több pénznem támogatása Google Analyticsben

Szerző: Dátum: feb 14, 2013 Kategória: Google Analytics

Úgy tűnik, hogy ezek a hetek a régen várt funkciókról szólnak, amíg múlt héten az AdWords kampányok kezelésében jött pár régen várt frissítés, úgy a héten a Google Analyitics is hozott némi újdonságot. Olyan webáruházak számára lehet fontos ez a változás, akiknél választható a rendelés pénzneme és ezt szeretnék megjeleníteni az Analytics statisztikákban.

Universal Analytics – A cross-device megoldás?

Szerző: Dátum: jan 17, 2013 Kategória: Google Analytics

Tavaly október végén jelentette be a Google webanalitikai termékének új generációját, amely számos újdonságot tartalmaz és gyűjtő néven Universal Analyticsnek neveztek el. Az újdonságok meglehetősen szimpatikus irányt mutattak a webanalitikai szakmának, magam is nagyon örültem és örülök most is a felvonultatott új funkcióknak. Mégis vannak bennem kételyek, amelyek miatt jelenleg nem érzem úgy, hogy annyira […]

Remarketing Google Analytics segítségével

Szerző: Dátum: aug 3, 2012 Kategória: Google Analytics

Múlt héten érkezett a bejelentés, hogy hamarosan egyszerűsödik a remarketing listák kezelése AdWordsben azoknak, akik (ajánlott módon) a Google Analytics szolgáltatásait is igénybe veszik a hirdetett oldalon és megfelelően össze van kapcsolva a két fiók. Nézzük meg, pontosan mit is jelent ez, milyen módosítások szükségesek a weboldalon és milyen lehetőségeket rejt ez a régi-új célzás. […]